Wednesday, October 14, 2009

my life


机械式的生活
就是我每天在过的日子
我快分不清
到底什么事是我开心或伤心的
我甚至忘了我最后一次发自内心开心的日子
忘了我最后一次大哭的日子
那是多久以前的事了

心里没有任何牵挂
我的生活是空的
我的日子是一般的


不懂自己到底想什么,要什么
人类就是一种不甘心过着无忧无虑的日子的动物


的确是无忧无虑
这是一种幸福吗?

2 comments:

Bing Chai said...

its our study life now...
this status normal...
becuz u haven find ur new target yet.
all the thing will be right bsck.
good luck XD

渴望·爱 said...

erm...i think this feeling sucks!
jia you la,maybe go and borrow some drama to watch is not a bad choice to 'waste' ur time,hehe...