Sunday, October 4, 2009

给你的一封“信”



当上个星期得知你的消息时
我真的有一时要情绪失控的要掉下眼泪
我知道我这样说也许会让你自我厌恶   觉得带给别人麻烦
也许是你不想别人增加别人的烦恼   负担

我一直觉得对方在跟我开玩笑
可是看到严肃的脸孔   我接受了
我开始眼神放空地聆听
我开始心绪混乱
我开始担心自责
我到底是有多忽略   到底是多久忙着自己的事然后一直放飞机
我知道你外表给人的感觉和实际上是不同
可是我就觉得你很会适时地控制好自己
这次
我担心害怕
我当时真的很有一股冲动想去找你
我知道你就在附近而已


后来
我什么都没做
我想你需要冷静  不要全部都是恐慌且关心的脸孔
我天天都在想:你有好点了吗   你今天笑了吗
直到有一天手机响了   看到那组熟悉的号码
我听到熟悉的语气   知道你已振作起来
“你都不懂我最近发生什么事,哟~ ”
“我等你告诉我的嘛...hahahahhahahahahahahaaaa "
其实我心里都懂


你:
很开心你已恢复正常
接下来的日子要更加好好地过
明天去posting 了     take care
=)

from :  karyi   =]

10 comments:

Jinn said...

是我还是小卢?

karyi said...

bukan kamu
sgt paiseh =(

neohneoh said...

helo..
im so touch when i c this post=)
i noe v'r owes keep in touch .
n noe each other latest news..
i love you..
n u will never be forgoten=)
my dear ass=)
share wf me when u'r sad or even happy also hv to share wif me ya~
i'm 8 n u too=)

karyi said...

u knw it stand from what ?

渴望·爱 said...

erm...i think only close friend call close friend smth like tat de=)

karyi said...

haha...right half lor.
it's stand from "dear assistance" actually

渴望·爱 said...

lolx...
i thought she call u tat coz u two really love each other la=)
and really close friends have some nickname ma,hahaha...

karyi said...

so that's my nickname given by her lor ==
ya. we love each other so much =)

渴望·爱 said...

lolx...u can give her also de ma..example like dear butt smth like tatXD

karyi said...

she will kill me xD